The Daily Telegraph apologizes from Erdogan

The Daily Telegraph apologizes from Erdogan
# 02 March 2011 05:04 (UTC +04:00)
Baku-APA. UK’s Daily Telegraphy which had claimed Iranian funding of Turkey’s Justice and Development Party apologized, APA reports quoting TRT English.

Britain’s Daily Telegraph had a report on September 14, 2010, which said Iran had donated 25 million dollars to Turkey’s ruling party, Justice and Development Party.

Admitting that the report was false Daily Delegraph apologized from Turkish Prime Minister Recep Tayyip ErdoÄŸan.

The statement posted on Daily Telegraph website reads :

"In our online article "Iran donates $25 million to Turkey’s ruling party" (Sept 14) we wrongly stated that Prime Minister Erdogan of Turkey had "improperly negotiated and accepted a donation in the sum of $25 million to his AK Parti from Iran to further the party’s campaign in a forthcoming general election". We now accept that we were misinformed and the allegation was untrue. Neither Prime Minister Erdogan nor his party has negotiated any such deal or accepted any donation of any kind from Iran. We apologise to Prime Minister Erdogan."
1 2 3 4 5 İDMAN XƏBƏR
#
#

THE OPERATION IS BEING PERFORMED